keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Päivän piristys :)

Eilen postissa Saapui lahja mun Saksalaisesta työpaikasta. Oli niin kiva saada vihdoin tämä  kynttilälyhty koristamaan mun makkaria :) Siis siellä kampaamossa mun pomon miehellä semmonen ihana kauppa jossa oli aivan mahtavia koriste-esineitä. Me mentiin yks päivä mun työkaverin kans ihastelemaan kaikkea ihanuutta. Sanoin sitte, että voi ku toi kynttilälyhty on ihana. Ja sitte mun viimisenä työpäivänä mun työkaverit ja pomo raahas mun nenän eteen ison pavilaatikon ja ne sano että se on mulle, enkä yhtään tienny että mitä siellä on! Pahvilaatikosta ilmestyi tämä ihana lyhty, se on kyllä niin ihana lahja ja muisto! Ne joutu postittaa tämän ku se ei olis mikkään menny mun matkalaukkuun :D

Pahvilaatikosta löyty myös viimisen päivän tipit jotaita en kerenny ottaa mukaan ja herkku karkkeja. Oli kyllä niin ihana saada tämmönen piristys paketti työpäivän jälkeen!!



Tää kuva on yheltä perjantailta Saksasta ku grillattiin meidän työporukan kans työpäivän jälkeen mun meidän pomon ihanassa puutarhassa. Ruoka oli niin hyvää suurimman osan ruuasta oli loihtinu mun pomon mies. Tuo ilta oli niin ihana ja oli kiva nähä työporukkaa muussakin ku työn merkeissä! Parempaa työ porukkaa saa hakea! Jokaisena työpäivänä kaikki oli niin ilosia ja aina lähti ilomielin töihin ja aina tuli hyvällä mielellä pois :) Nyt on jo kova ikävä tuota porukkaa <3

Sain vielä grillajaisissa tämmösen ihanan vaalean punasen huivin ja sitte tommosen käsikorun jonka meidän pomo oli ostanu jokaiselle joka työskenteli nyt siellä liikkeessä :) On nyt niin ihana ku on monta muistoa tuolta ajalta!


                                                                                                           -Iida









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti